tirsdag den 28. maj 2013

lang dag, langt indlæg


Hej bloggen!

Jeg ved godt at jeg ikke lige har skrevet herinde i går og måske heller ikke i forgårs..? Men det er ikke fordi jeg ikke vil opdatere jer om mit liv og hvad jeg går og laver men har bare haft travlt og når jeg endelig havde noget fritid var jeg helt vildt træt. Håber i forstår!

Men nu er jeg tilbage og vil fortælle jer lidt om hvad jeg har lavet i dag. 

Vi tog fra min skole kl. 9 i morges og tog ind til Aalborg ( åh hvor jeg elsker den by! ) hvor vi startede med at tage ind på kunsten, hvor de i øjeblikket har en kæmpe udstilling med streetart, eller grafitti som nogle også kalder det. Der er billeder fra 80'erne og helt frem til i dag. Der er virkelig en hel masse og kigge på og det er rigtig sjovt at kigge på hvordan streetart har udviklet sig gennem årenes løb. Jeg ville gerne have haft en masse af værkerne med hjem men det måtte jeg ikke og havde nok heller ikke råd.

Da vi var blevet førdig inde på kunsten gik vi ind til selve Aalborg, åh hvor lå der mange rester fra karnevallet! :-D Nå, men vi gik så der ind og gik rundt til forskellige kunstnere og et glaspusteri ved en der hedder Lene.. Højlund tror jeg hun hed men er ikke sikker. Derinde kunne vi se hvad de havde lavet, men samtidig kunne vi også få lov til at se hvordan de lavede tingene. Jeg synes det var rigtig spændende og få lov til at stå og se på de arbejder da jeg personligt nemmere får et indblik i hvad & hvordan de laver tingene når jeg kan se hvordan de gør det og hvordan de håndterer de forskellige ting.

Da vi var færdige med at se på kunst fik vi lov til at smutte rundt i Aalborg og shoppe ( kunne man have en bedre lærer end en der giver en lov til at lave negle i timerne, og sender en ud at shoppe i 3 timer? ) Så 3 andre tøser & mig gik rundt for at finde ting og købe. Vi havde i forvejen planlagt nogle steder vi skulle hen og kigge på ting ( cazoo, salling & coolcos ) I cazoo købte vi navlepiercinger, jeg har ikke en endnu men skal snart have det lavet!! :-D Derefter smuttede vi i coolcos og salling, begge steder købte jeg lak.. Ups? :-P Jeg fik 3 fine farver fra coolcos og så købte jeg the impossiple og get your number liquid sand fra OPI, get your number gav jeg dog til min aller bedste veninde <3 Da vi havde været i de planlagte butikker gik vi videre gennem gaderne og fandt hurtigt en matas ( Underede du dig over den ikke var på den planlagte? Det er fordi jeg altid bruger alt for mange penge der inde! ) Men vi gik der ind og jeg fandt hurtigt forskellige ting jeg bare måtte eje! Bl.a. min yndlings roll on som var på tilbud til 35 ( egentlig ved jeg ikke hvad normal prisen er for jeg køber den normalt i Tyskland ) og så købte jeg 2 gosh øjenskygger fordi at jeg på den måde fik mere makeup med helt gratis!! :-D  jeg købte også en læbe ting jeg endnu ikke helt ved hvad er men den var på tilbud så den snuppede jeg altså! :-D 

Vi gik lidt videre og kom så til en H&M.. det gik også galt.. der købte jeg 2 nye BH'er ( okay det er godt for jeg havde kun 2 inden da jeg kunne bruge, så et par nye er godt! Problemet med dem er bare at de er så fine og jeg gerne vil have mathende G-strenge da jeg ved man kan få det men jeg er samtidig for nærig til at købe dem da jeg i forvejen har en masse andre underbukser. Så endte altså uden matchende G-strenge, men fik et par vildt søde leopard shorts med hjem! <3 Vi forlod igen H&M og gik ned i glitter. Jeg var helt solgt da vi kom derind, der var så mange pæne smykker i neonfarver!!! Men jeg købte dog ikke noget andet end 2 armbånd, veninde armbånd. Det var faktisk min bedstevenindes idé og jeg var frisk. De havde en del forskellige så vi stod og brugte lidt tid på at finde det helt rigtige. Vi endte med et hvor der nærmest er sådan et lille sølvskilt og så et peacelogo nedenunder med klarer sten hele vejen rundt. Da vi havde været der inde besluttede vi os for at gå på mc Donalds. da vi havde spist der var det faktisk allerede ved at være tid til at mødes, vi har dog været i en del butikker men gider ikke nævne dem alle når vi nu ikke købte noget der inde.

Vi mødtes igen med vores lærer og tog hjem. Vi hyggede os hjemme med at lave aftensmad med desert, der var sådan noget med at ligge frugt i bunden af et glas, ligge is oven på og så hælde sodavand hen over så der kom en masse brus! Vildt sjovt faktisk :-) Og bedst som vi sad og hyggede os så forsvandt solen, der var da også til at leve med, men da skybruddene begyndte og det tordnede og bragede var det altså ikke sjovt mere, især ikke når man er bange for torden! :-/ Men det endte nu meget hyggeligt eftersom mig og min veninde rendte ud og hoppede i vandpytter :-D

Efter maden gik jeg over og ryttede op på mit værelse og gjorde rent for det trængte det godt nok til! Efter det gik jeg i bad og nu ligger jeg under dynen klar til at puttesove <3
I må sove godt og drømme fantastiske drømme søde mennesker!

- Bambi

Her er tingene fra matas & coolcos. Jeg er selv rigtig glad for produkterne og glæder mig til at prøve dem alle sammen!

Deserten! <3

Fra oven :-P

De næste par billeder er fra udstillingen fra kunsten og så mine negle fra i går og i dag :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar