søndag den 2. juni 2013

Weekend slut men eksamen lige for døren

Hej bloggen!

Nu er weekenden så småt sluttet, jeg skal snart med toget og igen mod Aalborg. Jeg har tilbragt weekenden med en af mine aller bedstevenner og jeg har været lige nede over grænsen og handle lidt. I dag har jeg holdt fødselsdag med familie og et par venner, ikke det store vi gjorde ud af det men fylder heller ikke ordenligt før på tirsdag. Men jeg har fået det fineste cover til min telefon i turkis og så en sød top. Jeg får nok flere gaver på tirsdag af dem oppe på skolen <3

Både og glæder jeg mig til på tirsdag, jeg har fødselsdag, som jo er godt. Men skal også til engelsk mundtlig og jeg aner slet ikke hvordan jeg skal gribe det an? Jeg har læst en hel del om mit emne men kan slet ingenting huske, overhovedet! Jeg er simpelthen så nervæs for at dumbe eller bare få en dårlig karakter for jeg kan jo sagtens finde ud af engelsk og snakke det og alt det der men jeg kan simpelthen ikke huske hvad jeg har læst om mit emne, og det værste er at min lærer ved at jeg godt kan finde ud af engelsk og hun har sagt at hun ikke bliver skuffet over os men alligevel er jeg bange for at skuffe hende fordi jeg ved at hun ved at jeg godt kan finde ud af engelsk. Har i nogen forslag til hvad jeg kan gøre søde læsere?

- Bambi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar