søndag den 9. juni 2013

Tilbage for en dag


Hej bloggen!

Som i jo nok ved har jeg været meget inaktiv på bloggen de sidste par dage, og i skal vide at det er ikke fordi jeg ikke vil kører en blog, men med eksamener, stress og teenage problemer er det svært at finde overskud til at lave indlæg hver dag. De sidste par dage har jeg hygget mig rigtig meget, jeg har været ude og bade, det er vandet ved stranden her nemlig blevet varmt nok til, og så har der været gammel elevdag hvor jeg så nogle af dem fra sidste år, helt fantastisk <3 Jeg har lavet forskellige negledesigns men ikke taget billeder af det, sorry. Til gengæld har jeg taget billeder af min makeup fra de sidste par dage så dem smider jeg lige op.

Jeg ved endnu ikke hvor ofte der kommer et blogindlæg, men det bliver nok ikke hver dag længere, jeg håber i forstår!


 På billedet ovenover her har jeg en nude øjenskygge på fra en pallette jeg ikke kender navn eller mærke på da jeg har købt den på facebook.  Så har jeg miss sporty mega volume booster mascara på, 2 lag. Og så har jeg en læbe ting fra gosh på der hedder mocca, jeg opdatere lige senere hvad det er for en, da jeg ikke lige ved helt præcis hvad den hedder lige nu :-)

På billedet her til venstre har jeg en lyserød creme øjenskygge fra manhatten på sammen med 2 lag miss sporty og igen min gosh :-) Lige dette her billede er jeg faktisk også selv ret glad for, min hud ser meget mere ren og fin ud end den egentlig er :-D




På billedet her nedenunder har jeg igen en neutral øjenskygge på og så en fin tynd streg med turkis eyeliner fra gosh, og 2 lag af miss sporty mascaren :-) 
Som i nok kan læse bruger jeg ikke så meget makeup, jeg bryder mig ikke om at have foundation eller pudder på da jeg ikke føler min hud kan ånde når jeg har det på, desuden synes jeg også naturlig skønhed er det pæneste, for det meste bruger jeg bare makeup for at se lidt ekstra godt ud overfor andre :-)




 - Bambi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar