mandag den 10. juni 2013

Fremvisning af seneste indkøb :-)

Hej bloggen!

I dag bliver der lige 2 indlæg, det første har jeg lagt op så her får i lige det andet.
Jeg vil i dette indlæg vise jer hvad jeg har købt det seneste stykke tid og hvis min mobil lige gider og samarbejde også neglene for i dag! :-)


Min seneste baby ser i her, det er tangle teezeren, en special hårbørste der kører hurtigt og nemt igennem håret, ligemeget om det vådt eller tørt, filtret eller glat. Du kan bruge den i alt slags hår og det giver sådan en let massage mod hovedbunden når du kører den igennem. Ligesiden jeg har fået denne her ind af døren har jeg ikke brugt min normale hårbørste, hvem har brug for det når man har sin TT? Jeg har købt denne her inde på billigvoks.dk, min absoplutte yndlingsside til køb af OPI! :-D

Her ser i en lak fra 365 days of color, det er min første lak derfra og jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har fået prøvet den endnu, men når ejg gør skal i nok få billeder af det! :-) Det er en rigtig smuk hvis lak fyldt med glitter! 

Neglene jeg har på dette billede er OPI gargantuan green grape, med et lag af lorial confetti topcat og et mislykket stamping forsøg, ovenpå har jeg smidt en mat topcoat gra gosh på for at få et lidt anderledes look end sædvanlig :-)

Her har jeg min nye yndlingsmascara, jeg fandt den i fleggaard til 70 kr. da jeg var dernede for ikke så længe siden, jeg har ladet mig hører at det skulle være en rigtig god mascara og det synes jeg da bestemt også det er, den koster vidst ligeknap 200 i butikkerne så jeg er rigtig glad for jeg fandt den på tilbud!
 Her har jeg en lipstain fra rimmel london, det er ikke en jeg er vildt imponeret over, den har en flot farve og jeg har også fået ros over at den klær mig, men farven holder ekstremt dårlig på mine læber og efter de første 3 dage jeg brugte den er farven holdt op med at fungere optimalt. Det er ikke en jeg vil anbefale folk at købe selvom farven nu er rigtig pæn :-)
Her ser i min hamstring fra dengang jeg var i Aalborg, jeg smider det lige op igen da jeg nu har prøvet nogle af produkterne :-)

Lad os starte med de 2 øjenskygger fra gosh. Jeg har dem ikke på mig lige nu så kan ikke sige hvad farverne er men jeg har prøvet begge af dem, det er 2 rigtig neutrale øjenskygger så hvis man ligger dem rigtig sætter de faktisk en rigtig pæn fokus på øjnene! :-) Så har jeg OPI liquid sand lakken, det er en utrolig smuk rød, der er fint med glimmer i og søde små stjerner, jeg synes dog at de til tider er lidt svære at få op, desværre har jeg ikke lakken helt i fred da min bedsteveninde godt kan lide at låne den :-D De 3 lakke fra coolcos har jeg kun prøvet 2 af, den blå og lilla. Den lilla elsker jeg farve og konsistens på, desværre er det kun farven ved den den blå jeg kan lide da lakken er helt vildt tyk. Den matte topcoat fra gosh er jeg også super tilfreds med og på en af billederne her ovenover kan i også se den på neglen :-) 
De produketer der var i den lille beautybag fra gosh er jeg også glad for, cremeblushen, den til venstre giver et rigtig flot naturligt look af røde kinder når man har den på, den skulle også kunne bruges på læberne, der har jeg bare ikke prøvet den endnu. Neglelakken hedder frou frou, min veninde havde den sidste år, der fik jeg lov at låne den indtil vi stoppede på skolen og det er virkelig en lak jeg elsker! Var der ikke brugt af den da jeg lånte den var der bestemt da året sluttede :->
Så er der lige en læbestift lignene ting tilbage, det er mit nye yndlingsprodukt til læberne, den holder fint og giver en lidt dybere farve end den neutrale læbefarve. Og så er der en super smuk eyeliner, jeg har kun brugt den en gang men det er noget der holder lover jeg! Jeg sad og fjernede min makeup som jeg plejede og på trods af diverse renseprodukter blev den siddene! :-D
Til sidst er der min yndlings deodorant, den holder armhulerne tørrer hele dagen og har en behagelig og ikke for kraftig duft! :-D

Min mobil er ikke så samarbejdsvillig lige nu så billeder af neglene for i dag og de seneste tøjkøb får i i morgen! 

Sweet dreams!
- Bambi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar