søndag den 9. juni 2013

Eksamensdag

Hej bloggen!

Jeg har lige tid til at skrive et kort indlæg inden jeg smutter til eksamen!
Idag har vi eksamen.. i dansk -.- Jeg kan godt finde ud af dansk, men inden jeg skulle trække mit emne tænkte jeg at så længe jeg ikke fik noget om artikler kunne jeg godt klarer det, og gæt hvad jeg trak? Journalistik! -.- Så jeg måtte jo igang med at finde en artikel der sagde mig noget, og det lykkedes! Jeg har fundet denne her det handler om at vores smartphones stresser os. Jeg finder artiklen interessant men ved ikke med jer, i kan jo prøve at læse den! 

Jeg har forberedt mig så godt til eksamen som jeg nu kan, men jeg er stadig mega nervøs! Jeg kan ingenting spise, kunne ikke engang spise en halv bolle her til morgenmaden, det er måske lidt skidt, men jeg sad i et kvarter og fik ikke engang spist en halv bolle og så gave jeg op, jeg fik det så dårligt pga. min nervøsitet.

Jeg skal op til eksamen 11.15, og er færdig 11.40 - er ret sikker på det bliver mit livs længste 25 minutter, jeg har dog besluttet mig for at hvis jeg får: 7 må jeg købe 1 dyr lak, 10 må jeg købe 2 medium dyre, og 12 så må jeg købe 3 af dem jeg har allermest lyst til. Men jeg har ingen forventninger til at få 7, de andre har sagt at det er vildt svært at få 7, 10 & 12 og jeg er i forvejen så ervøs at jeg slet ikke er sikker på jeg kan bestå, men jeg vil prøve!

Hvilke eksamener mangler i?

- Bambi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar