tirsdag den 11. juni 2013

Fremvisning af skab og beautybar

Hej bloggen!


Som sagt vil i i dag få både billeder af mine negle fra igår. Jeg har valgt og tage billeder af noget der for mig faktisk er ret personligt, nemlig mit klædeskab - så kan i se hvordan jeg holder orden i det, samtidig har ejg også valgt og ligge et billede op af min beautybar ( egentlig bare en rumdeler men den er fyldt med mine skønhedsprodukter )

Billedet her til højre er godt nok lidt gammelt men billeder og mig i dag hører bare ikke sammen, her på billedet er mine øjenbryn MEGET!! optegnet, det var i den periode hvor jeg ikke kunne lade dem gro, nu er jeg ved at lade dem gro så det skrider frem ad! :-)
Jeg husker ikke lige hvilke produkter jeg har på på dette billede udover jeg ved at øjenskyggerne er nogle jeg har købt af Amalie fra denne her blog, hun er rigtig sød og synes bestemt i burde tage et kig forbi hendes blog! 





Som sagt vil i få et billed af mine negle fra i går, der er ikke nogen fra i dag af da jeg har beholdt det samme negle. På ringefingeren har jeg essie no more film, med mørkelilla caviarbeads ovenpå, de er dog blevet lidt ødelagt af topcoat men jeg kan nu alligevel godt lide den effekt de gav! På resten af fingerene har jeg gosh - misty mauve, synes simpelthen den er så fin! :-)


Jeg ved godt at neglene ikke lige er renset men havde lidt travlt da billedet blev taget så havde ikke lige tid og desuden så 8 ud af 10 gange renser jeg dem først om morgenen efter mit bad, men eftersom jeg kører en blog vil jeg prøve at blive bedre til at rense dem med det samme! Negle er altså pænest når der ikke ligger lak på neglebåndene!









Nu vil jeg præsentere jer for mit klædeskab, jeg vil lige hurtigt gennemgå hvad der er hvor og hvorfor det ligger som det gør :-) 

I skufferne til venstre har jeg i de 3 øverste undertøj, strømper & BH'er. De ligger i de 3 øverste da det er de ting jeg bruger hverdag så det ville for mig ingen mening give at ligge dem helt nederst. I de andre skuffer ned af ligger der bare lidt forskellige ting jeg ikke bruger ret ofte. 

På hylderne i midten har jeg øverst mit sæbe sammen med noget deo & en ansigtsmaske der ikke er taget i brug endnu. på midterhylden er der alt det man har brug for som pige ;-)
De sidste hylde er bare til tøj jeg ikke lige ved hvor jeg skal gøre af.

På hylderne til højre har jeg øverst oppe, toppe - T-shirts & bukser, de ligger der da det er dem jeg bruger oftest og derfor er det mest praktisk at de er øverst. På næste hylde ligger der shorts, og overtræks toppe & trøjer, altså det tøj der er så gennemsigtig at jeg skal have en top inden under. Næste hylde igen ligger min yndlingsskjorte som jeg har fået af min bedsteven sammen med varme trøjer. På sidste hylde ligger der håndklæder og skjorter til krea, altså nogle der gerne må blive beskidte og få maling på sig.
Det var vidst hvad der var i mit skab. Det er for mig meget personligt fordi jeg bruger det flere gange om dagen og nogle gange gemmer jeg også nogle private ting deri fordi folk normalt ikke bare får lov til at gå i mit skab.

Som lovede får i også lige et billede af min beautybar, det bliver altså kun lige et billede da jeg ikke har overskud til at forklarer hvad der er hvor, men hvis i er nysgerrige så smid en kommentar så svarer jeg hurtigst muligt! :-)

- Bambi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar