onsdag den 12. juni 2013

luksus pakker!

Hej bloggen!

Jeg har i dag fået 2 pakker, en fra billigvoks og en fra cocopanda! <3333
Vil i vide hvad jeg har købt denne her gang? Jo ser i - det er der taget billeder af og de kommer op på bloggen sammen med dette indlæg! 




Pakken fra cocopanda
Som i kan se, er der ret stor størrelsesforskel på kasserne, men indholdet betyder bestemt ligemeget for mig begge 2! Jeg valgte at åbne den fra cocopanda først, da det her er første gang jeg har bestilt fra dem og derfor gerne ville se hvordan deres indpakning var og om de også havde lagt små søde overraskelser med som ved billigvoks, det var der ikke, men til gengæld har cocopanda fri fragt og derfor tror jeg også det meget nemt går op med priserne. Udover det er jeg rigtig glad for indholdet i min pakke fra cocopanda! De har rigtig ofte nogle vildt gode tilbud og i går så jeg lige at  de havde tilbud på TIGI Bed Head Urban Antidiotes Resurrection Shampoo & Conditoner 2 x 750ml for kun... 149!!! Det er *biiib* billigt! normalprisen på TIGI er.. vidst 720 for shampoo + conditoner, dog har cocopanda rigtig ofte tilbud på TIGI så du kan få en sampak for omkring 249 :-) Jeg gik næsten med det samme i bad efter jeg havde åbnet pakkerne, men jeg kunne jo ikke rigtig tage gang i noget nyt shampoo når ejg allerede havde gang i en, det var jo lidt skidt eftersom at jeg gerne ville prøve mit nye TIGI. Hvad gør man så? Man spørger sin bedsteveninde om hun vil have resten af det shampoo man har så man kan bruge det nye! :-D Det ville hun selvfølgelig gerne og efter hun havde fået det skyndte jeg mig at hoppe ind i bad så jeg kunne prøve min nye shampoo & conditoner!

For det første dufter shampooen & conditoneren helt fantastisk! Lidt en blanding af noget surt slik & en lækker tyggegummi duft synes jeg. Mit hår er nu næsten tørt og det er allerede mega blødt! Shampooen & conditoneren har pumpefunktion til at få det ud med, dette synes jeg bersonligt at det er rart da jeg på den måde nemmere kan dosere mit forbrug! Jeg brugte 2 x pump af shampooen da jeg altid vasker mit hår 2 gange, og så brugte jeg 1 x pump af conditoneren. Det er en rigtig lækker konsistens de har, ikke for tyndt så det bare flyder men bestemt heller ikke for tykt til at få det ordenligt fordelt!

Jeg er faktisk yderst tilfreds med cocopanda, jeg har ikke lige lagt mærke til det før, men lod mærke til at de sender fra Fredericia ( Awesooome, eftersom det er der jeg bor i weekenderne og hele sommerferien ) Jeg er også igang med at finde ud af om jeg kan få et samarbejde med dem op og kører og det håber jeg faktisk jeg kan! Det kunne være så fedt og folkene der indefra er helt vildt søde! Jeg kan sige så meget at det bestemt ikke er sidste gang jeg handler der inde fra!

Pakken fra billigvoks indeholdt, igen, 3 slikkepinde ( mums! ) og oven i det, var der også en lille prøve pakke på goldwell - rich repair shampoo & conditoner, jeg har før prøvet conditoneren derfra og den er virkelig lækker! Jeg synes simpelthen også bare det er så hyggeligt med mini udgaver af forskellige produkter da man på den måde kan teste rigtig mange ting!





Udover prøverne var der selvfølgelig også de produkter jeg rigtig havde købt og ikke bare vareprøver! Jeg har denne gang købt, big suprise, en ny neglelak, fra OPI selvfølgelig :-p
Jeg ville også have købt en tangle teezer til min veninde, men da de var udsolgt skrev jeg til billigvoks hvornår de får dem på lager igen men det ved de ikke, men de tilbød mig at jeg kunne få no tangle til samme pris som tangle teezeren - altså 10 kr. billigere end normalprisen, hvilket jeg synes er super service eftersom jeg ikke kunne få det ønskede produkt. Jeg tog dog olien og den lækre hårkur der vare med fra pakken. Olien dufter helt fantastisk og hårkuren gør virkelig noget for håret, og desuden elsker jeg de 3 sætninger øverst i højre hjørne, især den øverste!
Jeg kunne ikke helt beslutte mig for om jeg ville bruge tangle teezeren eller no tangle, de har nemlig begge 2 samme princip i opbygningen og virkningen af den, men personlig har jeg det bedst med at holde ved tangle teezeren og min veninde med at holde no tangle så det gik hurtigt op med hvilken en af dem hun skulle have.                                                              



















Lakken fra OPI hedder dutch tulips og jeg synes virkelig det er en smuk lak, jeg regner med at tage den på i dag eller i morgen og så skal i nok få billeder af den! :-)





Jeg vil også lige hurtigt vise jer hvordan min rimmel london lip stain ser ud på mine læber, men som sagt er farven jo ikke så god længere så man kan egentlig ikke rigtig se at den er på, den får blot mine læber til at se en smule mørkerer ud
Uden gloss
Med gloss





































- Bambi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar