mandag den 3. juni 2013

Forberedelse

Hej bloggen!

I dag har vi i min klasse fået lov til at bruge dagen på at forberede os til vores mundtlige engelsk eksamen, det er jeg utroligt glad for for jeg var så sindsygt nervøs, det tror jeg også i har lagt mærke til hvis i har læst indlægget fra i går! Jeg har nu brugt lidt over 2 timer på at forberede mig til i morgen og jeg har nogenlunde styr på hvad jeg skal sige. Jeg er dog stadig nervøs men håber det går, og eftersom jeg har fødselsdag i morgen har jeg bestemt mig for at jeg får en god karakter! eftersom jeg går på efterskole så har jeg normal undervisning helt indtil sommerferien og derfor ingen læseferie, men det er jeg nu også meget glad for fordi hvis jeg bare skulle sidde hjemme og læse hele tiden tror jeg aldrig jeg ville bestå noget som helst :-D

Senere i dag skal jeg lave negle, jeg skal nok lige smide billeder ind af dem. Jeg overvejer lidt og lave et cutepolish design, ( elsker dem! ) Men nu må vi se hvad det bliver til, overvejer også lidt noget neon eller bare en fin farve med glimmer ovenpå, jeg kunne selvfølgelig også bruge min nye matte topcoat? Hmm.. Nu må vi se! I må have en vidunderlig dag alle sammen! Og held og lykke til alle der skal til eksamen!! :-D

- Bambi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar