onsdag den 15. maj 2013

Overstået eksamen og nye negle


Hej bloggen!

Puha, nu er min geografi eksamen overstået, føler selv det gik ret godt så er spændt på hvad min karakter bliver! :-) Nu har jeg fri resten af dagen, mine negle er lavet så tror bare jeg vil hygge mig lidt med at lave det sidste til min mundtlige dansk eksamen og så se et par film :-)

Ville egentlig have lavet sommernegle i dag men det droppede jeg igen, jeg har istedet for lavet helt sorte negle men med pink rhinestones på! Synes selv de er blevet rigtig fine :-)

Hvad skal i lave i dag?

- Bambi
Hvad synes i?

Look for today :-)


Selv så elsker jeg dem
Men nu er det jo også første gang jeg bruger
rihnestones men synes nu det er blevet meget
godt :-)
Redskaberne fra i dag :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar