søndag den 5. maj 2013

Min dag

Hej bloggen! I dag startede jeg dagen ud med morgenmad og så ud og lave noget sport med dem fra skolen, efter det gik jeg ind og tog mig et dejligt var bad, føntørrerede mit hår og glattede det, så lagde jeg mit makeup og lagde mig til at lave negle. Og ellers har jeg bare slappet af. Nu skal jeg til at over og spise mad ( uhm, tacos <3 ) og der efter vil jeg ligge mig i min seng og se film, men først smider jeg lige et par billeder op af makeup, negle og tøj! :-)

Hvad synes i om tøj, negle og makeup? :-)
- Bambi
Neglelakken fra i dag af, det er opi og den hedder "Don't mess with OPI"

Tøjet fra i dag, top fra H&M med teksten "I NEVER LIKED YOU ANYWAY." og shorts fra deres :-)
Makeuppen som helhed
Min øjenskygge, har brugt en lille mini palet fra manhatten :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar