torsdag den 23. maj 2013

Hård dag! Ingen lak..


Hej bloggen!

Jeg synes godt nok at jeg har haft en hår dag i dag, i motion skulle vi kaste med bolde hele tiden non stop, jeg ved godt det ikke lyder specielt hårdt men prøv du selv at skulle kaste en bold hele tiden i 45 min! efter det skulle vi over og spise forkost, jeg var havde ikke vildt meget lyst til det vi skulle have ( biksemad ) men spiste alligevel lidt fordi jeg vidste hvad der ventede. Efter frokost skulle vi nemlig ud og cykle. Fair nok, altså jeg elsker at cykle. Men med dårligt knæ, asma og en cykel man får ondt i måsen af havde jeg ikke lige lyst til at cykle 16 km. 16 KM!! Det var satme hårdt!! Har også vildt ondt i mit knæ nu og kan ikke rigtig gå. 

Nu tænker du sikkert hvorfor jeg skulle cykle 16 km. Jo ser du. Det var fordi vi skulle til aftryk musikfestival og det var sådan set også hyggeligt nok. Men turen derhen med alle de bakke op og kun 1 bakke ned... Aldrig igen!! ;-) Ved du ikke hvad aftryk er kan jeg fortælle dig at det er en festival for efterskoler i hele landet som så kan komme og spille musik. Vores egen efterskole havde ikke noget musik hold til at spille men det er heller ikke fordi vi går specielt meget op i det. Måske kommer der mere musik på skolen næste år.. hvem ved? 

Nå ja, som tiden gik der ude fik vi efterhånden lov til at tage hjem, jeg har været rigtig træt i dag fordi jeg ikke har sovet ordenligt i nat så ville bare gerne hjem. turen hjem var ikke så slem som turen derhen men jeg fik meget mere ondt i nummien på grund af min cykel. så måtte flere gange stoppe op og gå noget af vejen, det gjorde jeg også på vej derhen når bakkerne kom!!

Men når nu alt dette her er sagt så er jeg alligevel ret stolt over mig selv. Jeg har cyklet 32 km! 32.. wow, det kan nu også godt mærkes. Jeg ved godt det er sundt men det er nu ikke specielt sjovt når man ikke kan gå bagefter.. dog bringer min stolthed stadig et smil på mine læber så helt slemt er det jo ikke. :-)

Nu er jeg godt nok også bare træt så jeg tror jeg lige vil rydde lidt op, gøre rent og så spise boller og så i seng! Jeg beklager at der ingen negle er i dag men har hverken haft tiden eller overskuddet til det så håber i bærer over med mig! Hvad har i selv lavet i dag?

- Bambi
Da jeg så dette skilt ( lidt over halvejs på turen ) var jeg ved at give op, men jeg fortsatte og klarede det sq!

Dog blev der også drukket lidt sodavand da vi ankom til festivallen! ( Min veninde hedder dog heller ikke Line, det er bare en random flaske hun har fået ) og efter sodavanden var væk spister vi pizza og hotdog så helt dårligt var det jo ikke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar