tirsdag den 21. maj 2013

Neon!! <3

Hej bloggen!

Jeg er bare SÅ glad i dag! Min sidste skriftlige prøve er hermed overstået og jeg kan endelig ånde lettet op over ikke at tilbringe flere timer i streg i et varmt lokale uden for meget udluftning!! :-D
Men selvom jeg er glad i dag skyldes det ikke kun eksamen ( den gik egentlig mega dårligt :s ) men jeg bliver så glad af at kigge på mine negle!

Altså sommerens altid sikre hit er "trommesolo" NEON!!!! Okay, vi elsker alle neon? Eller de fleste af os gør da :-D Jeg elsker elsker elsker neon! Og idag har jeg taget, sjovt nok, neon på! :-D Jeg valgte min grønne neon lak der hedder toxic apple og som er fra models own, den kan købes her. som base har jeg brugt denne her basecoat og så 2 lag hvid lak ( har brugt min elskede alpine snow fra OPI som også kan købes på billigvoks ) Jeg bruger altid hvid lak under min neon da det får farven til at træde en del mere frem :-)

Men var neonfarvede negle nok? Nixen bixen! Så jeg lavede pandaer på neglene også! Selv synes jeg ikke det er de bedste men synes alligevel de er lidt søde, og har også fået mange kommentarer på hvor søde de er :-)

I må have en skøn tirsdag aften mennesker!

- Bambi



Ingen kommentarer:

Send en kommentar