fredag den 24. maj 2013

Solskinsdag med lækker lak!

Hej bloggen!

I dag har jeg fået lov til at forberede mig til min engelskeksamen men har ikke rigtig fået lavet noget da jeg virkelig ikke kan koncentrere mig om det.. jeg er simpelthen så nervøs over den engelsk eksamen og ved slet ikke hvordan jeg skal gribe det hele an :s Derudover har jeg har jeg også bare gået rundt med smerter hele dagen da min ryg og bagdel stadig smerter helt vildt.. så med alle eksamener oven i hovedet er jeg jo nødt til at stresse bare lidt af på en eller anden måde. Og hvordan gør jeg det bedst? LAK!


Men jeg vidste ikke helt hvad jeg havde lyst til at lave i dag, så jeg gik på youtube for at få inspiration. Jeg kiggede min yndlings youtuber videoer igennem og fandt et design som jeg selv synes var rigtig sødt. Det var alligevel lidt svære end jeg havde troet men det er fordi jeg har så korte negle for tiden. Min yndlings youtuber hedder cutepolish og hun laver rigtig mange søde men vildt nemme designs! :-)

Selvom hun nu er min favorit er der også mange andre gode youtuberer, og det kommer nok mest an på dit niveau og hvad du er mest til af nailart hvilken en du bedst kan lide. Der er godt nok flest tutorials på engelsk og det er for nogen svært og forstå hvad de siger. Så hvis du gerne vil have nogle tutorials på dansk kan du gå ind på denne her youtubekanal. Det er en gruppe fra facebook der hedder neglelir der har valgt og lave danske tutorials til alle os der ikke helt selv ved hvordan vi skal gøre eller bare søger inspiration. Jeg synes bestemt du skal tage et kig ind og se hvad vi kan :-)

Nu vil jeg lige smide et par billeder op af mine negle for i dag. De er som sagt ikke så gode men det er første gang jeg forsøger og er egentlig også lidt stolt af dem alligevel :-P Smid gerne en kommentar med hvad du synes om dem!! Lige inden jeg slutter vil jeg sige at jeg har brugt følgene lakker til dette design: OPI gagantuan green grape ( den mint/pastelfarvede basefarve ) så har jeg brugt CG, eller china glaze som det jo hedder til vinger, øjne, næb og dots ( den brune ) og sidst men ikke mindst OPI alpine snow ( den hvide ) Er der andet i vil vide er i velkommen til at smide en kommentar så  skal jeg nok svarer hurtigst muligt! Nu vil jeg bare ønske jer alle en skøn aften, nyd den nu når der er sådan et dejligt vejr udenfor!

- Bambi





Ingen kommentarer:

Send en kommentar