onsdag den 22. maj 2013

Når vejret er trist polerer vi neglene! :-D

Hej bloggen!

Jeg har i dag haft linjefag med nogle søde mennesker, indtil middag skulle vi bare rydde op ( booooring! )
Men over middag fik vi lov til at lave lige det vi havde lyst til. Så selvom det står ned i stænger her i lille udkants Danmark holdt jeg humøret højt ved at lakere negle! ( tro mig, der er intet bedre end når ens lærer giver en lov til at lave negle. Men jeg går jo også på en krea linje så at være kreativ på neglene er en god ting! :-D

Men fik ikke kun lov til at lave negle på mig selv, skulle også lave negle på 2 af mine søde veninder! Den ene fik leopard negle og den anden fik neongrønne negle med hundepoter på! :-D Til mig selv har jeg lagt en fin prinsesse lak og nogle lyserøde sten samt lyserød glimmer! <3 ( I love glitter!! ) Skal nok lige ligge et billede op af dem og smid endelig en kommentar med hvad i synes om dem! :-)


- Bambi

Leopard negle. Der er brugt OPI thats hot pink
og OPI glitzerland ( den guld ) og sort købt i Prag
Igen :-D







Venindens poter :-)
Der er hvid OPI alpine snow under models own
toxic apple :-)







Mine egne negle. Har brugt China Glaze street chic
( det er den brune base ) ovenpå der er der Essie a cut above
( det er den fine lyserøde glimmer ) resten af neglene er der
OPI pink before you leap, som jeg så har sat sten på på finger-
spidserne :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar