tirsdag den 14. maj 2013

I'm back!


Hej bloggen!

For det første vil jeg gerne undskylde at jeg ikke har været aktiv herinde de sidste par dage! Men jeg har altså bare haft rigtig travlt og en masse og tænke på. Jeg har også været til min første eksamen i går som i øvrigt gik helt fint, tror jeg da :-) I morgen står den på geografi eksamen.. det tror jeg ikke bliver så slemt, men vi håber da på det bedste! :-)

I dag har jeg bare haft normal skoledag så har ikke lavet det store, fik lavet lidt dansk til min mundtlige eksamen. Jeg har ( sjovt nok ) lavet negle i dag! Jeg har brugt OPI, fly. fra Nicky Minaj kollektionen, og så har jeg lagt lidt models own, snowflake. ovenpå og en sort streg lavet med black creme fra wetnwild. 

Jeg har også lavet negle på min søde veninde i dag. Hun fik det samme look som mine men med OPI pamplona purple som bund og china glaze techno som glimmerlakken. Jeg smider lige et par billeder op af begge designs! :-)
Mine negle

De er ikke perfekte men er nu ret vild med dem alligevel



Min venindes negle

Close up

















Er der egentlig nogen af jer der har været til eksamen? Evt. hvilke og hvordan gik det? Jeg glæder mig virkelig til mine egne er overstået! Og har bestemt mig for at hvis jeg får 7 må jeg få 1 lak. 10 må jeg få 2 lakke og hvis jeg er så heldig og få 12 må jeg give mig selv 3 lakke! Det gør også man har lidt mere lyst til at gøre noget ekstra ud af opgaven! :-D

Nå, nu vil jeg lige smutte ud og være sammen med de andre mennesker inden jeg smutter over og spiser aftenboller og så i seng! Hav en dejlig aften mennesker!!

- Bambi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar