lørdag den 4. maj 2013

Velkommen!

Hej bloggen!
Jeg har længe gået og overvejet og lave en blog så her kom den ( Yay! )
Jeg vil til at starte med bare lige fortælle lidt om mig selv og hvad jeg interesser mig for.. Mine interesser og hverdag er også det bloggen vil komme til at handle mest om :-)
Hvem er jeg? Jo, jeg hedder Randi, men mine venner kalder mig bare bambi, og jeg er 15 ( snart 16 ) Jeg går lige nu på Lille Vildmose Efterskole som er en skøn lille efterskole med fantastiske lærere og venner for livet. I hverdagene bruger jeg det meste af min tid med vennerne, med at se film, gå ture og sådan noget. Jeg går meget op i mine negle og elsker at bruge tid på at ligge neglelak. Jeg går også ret meget op i mit tøj og elsker at være på shopping! Og selvfølgelig er jeg også glad for make-up så det kommer der nok lidt indlæg om en gang imellem.  Hver onsdag er jeg også på linjefag istedet for at være i skole. Det er et fag vi selv har valgt at have på efterskolen, jeg er på den linje der hedder krea, men der er også friluftsliv, sport og hestelinje på skolen.
Jeg går rigtig meget op i mine interesser og elsker at prøve nye designs til neglene af så det bruger jeg meget tid på. Men hvis der er mere i vil vide kan i jo smide en besked i kommentarfeltet så skal jeg nok svare jer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar