tirsdag den 7. maj 2013

Hey!

Hej bloggen!

Beklager jeg ikke lige har fået lavet et indlæg i går men havde simpelthen så travlt. Men til gengæld får i en opdatering om hvad jeg har fået af pakker både i går og i dag.

I går modtog jeg den skønneste nailmail fra billigvoks.dk, det er en hjemmeside jeg virkelig kun kan anbefale, det er service i første klasse og man får altid mindst en slikkepind med gratis når man bestiller! Jeg havde bestilt min pakke med neglelak der i sent lørdag aften og fik den allerede mandag!! Jeg viser jer et billede lidt længere nede på siden om hvad der var i den! :-D

Den samlede pakke fra ASOS
I dag startede jeg min dag ud med at være mega træt, har ikke sovet ret godt i nat. Så efter jeg havde været over og få noget morgenmad i vores kantine gik jeg over og tog et dejligt varmt bad, det hjalp en del! Men da jeg skulle over til min dansk time tænkte jeg "Oh no" for vi skulle have en læseprøve!! Men jeg klarede det med et 7'tal så det er jeg godt tilfreds med! :-D Efter frokost skulle vi gøre hovedrent, i de huse vi bor i så det gik jeg igang med, men alt det sæbevand er hårdt for neglene så mine hænder og negle er lidt tørre :/ Da vi havde gjort rent skulle vi over og have en fælles besked i kantinen og da vi kom ud der fra stod vores sekretær med en stor firkanten pakke til mig, først stod jeg og kiggede helt mærkeligt på den men så så jeg det stod ASOS, endnu en hjemmeside jeg kan anbefale, det er godt nok første gang at jeg har bestilt der fra men mine ting var pakket super fint ind og i betragtning af det er bestilt fra england ( Wuhu, inden for EU så kan bestille for alle de penge jeg vil uden der kommer told på! ) så synes jeg faktisk det er gået rigtig hurtigt med at få min pakke! :-D Smider også billeder op her med hvad der var i :-)


Min dejlige nailmail fra billigvoks
Teal the cows come home & basecoat fra OPI













Nu vil jeg ud og hygge med de andre på skolen, i må have en skøn dag/aften!
- Bambi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar