torsdag den 16. maj 2013

Hygge tykke :-D


Hej Bloggen! :-D

Tidligere følte jeg lige for at forkæle mig selv med bodyscrub, ansigtsmaske ( Med chokolade duft uhm! ) og farvebombe. Min hud bliver rigtig blød af den her bodyscrub, det er en jeg har fået foræret og har ikke lige tid til at undersøge hvad den koster. Men den kan købes i matas. Ansigtsmaskerne er nogle jeg købte på asos, der var 3 i og nu er der kun 2 tilbage sjovt nok :-D Smider lige hurtigt et billede op af produkterne sammen med nogle af mine hverdags produkter også  :-)


- Bambi


Sukker bodyscrub <3 Jeg elsker den! Man kan
vidst også få den i en udgave uden parfume
men jeg er nu meget glad for lige netop denne
så den beholder jeg altså :-)
Denne her bruger jeg selv til mit ansigt og
det fungere rigtig godt for mig, den er mild
og skønsom mod min hud og efterlader min
hud silkeblød :-)
Her i skjuler sig mine ansigtsmasker fra asos,
glæder mig til at prøve de sidste 2 der i :-)
Okay dette her er min alltime favorit ansigtsmaske!
Den efterlade min hud pæn og blød og jeg har den
i rigtig lang tid. Jeg kan ikke lige huske normalprisen
på den for køber den altid på tilbud til en 50,- 
Ansigtsvand, den er til tider lidt skarp i det
og hvis man får det for tæt på øjnene så svier
det helt vildt. Men med en god creme på bagefter
er den helt fantastisk for mig :-)

Matas ansigtsvask. Den er blid mod huden og
virker rigtig godt for mig. :-)


Ja, her har jeg så min antistress maske på, lækker lækker! :-P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar