lørdag den 4. maj 2013

Aften hygge <3

Hej bloggen!
Efter galla på skolen i går er jeg bare træt i dag, så hvordan slapper man bedst af? Det gør man da ved at lakere neglene om! Samtidig med der altid er noget at fejre, så fejre vi da lige at jeg bestod min prøve, prøve i geografi i dag! Yay! Men jeg havde et problem da jeg skulle lave negle, jeg har købt en del lak denne måned og anede derfor ikke hvad jeg skulle tage på.. men! Jeg tænkte at når solen nu skinner så tit fortiden ville jeg tager en fin sommeragtig lak på, så jeg fandt min nye gosh "misty mauve" og lagde L'Oréal confetti topcoat på og synes selv det ser rigtig fint ud :-) hvad synes i?
Her er de lakker jeg har brugt i dag, der er flormar no more breaks, gosh, misty mauve, L'O'real confetti top coat og essence quik dry topcoat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar