tirsdag den 30. juli 2013

Ciate love!


Hej bloggen!

I dag har jeg ikke lavet det store, jeg har hurtigt været ude for at handle med min mor, hvilket endte med at være en god ting fordi jeg fik lidt nye produkter af hende :-P Ellers har jeg bare ligget og set film og her til aften lavet negle :-)

Men inden jeg viser jer neglene for i dag så vil jeg vise jer neglene for de sidste par dage, jeg skiftede jo igen efter brylluppet og nu har jeg fået overført billederne da min mobil stadig ikke vil samarbejde.

Her er den der fulgte med mit foilsæt fra ciate, den hedder Kiss Chase og er en utrolig smuk og enkel lak jeg sagtens kunne finde på at bruge alene, helt uden noget ovenpå udover topcoat!

Endnu engang er det en hurtigtørrende lækker lak. Den dækkede komplet ved 2 lag kun! Jeg fortryder inderligt at jeg ikke købte flere da der var kæmpetilbud! Og regner stærkt med at næste gang jeg skal købe lak bliver det fra ciate! Jeg er blevet helt forelsket i dem :-D


Men denne mani alene var lige den dag ikke nok, så jeg tog noget af det folie der var med & nu skal i bare se hvad jeg fik ud af det!





 Her har jeg så puttet folie på, som jeg skrev i sidste indlæg så er det helt vildt sjovt at lege med og man kan lave nogle rigtig flotte designs med det! :-)

Har i selv prøvet ciates foil sæt? Og i såvel hvad synes i om dem?









Men som sagt har jeg her til aften, igen igen, lavet nye negle!
Denne gang er det igen en ciate - Hey man skal jo prøve dem alle! Og jeg kan ikke finde en bedre måde og slappe af på end at lakere negle.. Medmindre der er nogle af jer der kommer og giver mig massage? Nej? Det tænkte jeg nok :-) Men vil da lige vise jer et par billeder af neglene for i dag!



 Først har jeg lagt hoopla på som base, den dækkede også ved de 2 første lag! Personligt synes jeg dette er en rigtig fin lak i sig selv, men den manglede lige det sidste, så jeg fandt mit glimmerlak frem og...





 Wupti! Så var der glitter! Dette er en fin lyserød glitter fra Saffron, det nok ikke noget jeg kommer til at kalde favorit glitter,  men den er okay og arbejde med og eftersom den kun har kksotet 10 kr. er jeg helt tilfreds med den! :-) Men jeg ville gerne have en topcoat på.. så da jeg jo har sommerferie og skal til diverse fester ville en glow in the dark lak jo kun være passene. Det jeg ikke tænkte over var at den var lille og derfor ændrede farven på min mani, se bare her:

Den blev lyserød istedet.. Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om det for elsker lyserød men var nu også meget glad for den oprindelige farve, hvilken synes i er pænest? :-)

Det var alt for i dag, nu vil jeg til at sove! Jeg håber i alle kommer til at sove sødt og drømme fantastiske drøme i nat!! :-)

- Bambi


Ingen kommentarer:

Send en kommentar