lørdag den 6. juli 2013

...


Hej bloggen!


Nu er det lang tid siden jeg har skrevet herinde og det synes jeg ærligtalt i fortjener en forklaring på. Jeg stoppede med at skrive herinde ca. 2 uger inden jeg fik sommerferie for jeg ville ikke have at jeg skulle forpligte mig til bloggen med så lidt tid tilbage af et skoleår, normalt glæder man sig vel til sommerferie men jeg har bare ikke haft lyst til at få ferie, jeg ville 100 gange hellere være på efterskolen med mennesker jeg elsker og holder af. Jeg ved ikke hvordan det skete at jeg glemte at lave indlæg her ind til, der er bare sket en hel masse ting i mit liv og eftersom jeg er mega stresset for tiden så er der ikke meget overskud til noget som helst.

Jeg er pt igang med at samle billeder sammen af alt det jeg har købt men ikke fået vist til jer, og tro mig - der er meget! Samtidig prøver jeg at forberede mig til et bryllup jeg skal til her den 27 - jeg prøver at forholde mig til at en af mine bedstevenner skal på opholdssted, det er ikke så langt væk hvis man tager tog og bus med det er stadig hårdt! Jeg prøver at lade vær med at stresse men gør det alligevel, jeg kan heller ikke rigtig sove så derfor er jeg træt hele tiden. Jeg prøver virkelig og komme ovenpå igen og så snart jeg har overskuddet til det begynder jeg på bloggen igen!

- Bambi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar